Vägning 2

Yes, idag var det vägning igen. Som bekant går jag på cambridge. Förra veckans vägning gick hyfsat bra, minus 3,6kg. Det gick väl ganska bra denna veckan med (man vill ju alltid uppnå det ouppnåeliga), men det skiljde mer än ett kg på min våg hemma och på konsulentens våg :-( Liten besvikelse.
Men vi får ju räkna efter konsulentens våg...
Förra veckan gick väl bra, men den var tuff. Det var jättejobbigt både fredag och lördag, med godis under näsan båda dagar. Men jag klarade det.
Idag var det dock värre. Åt en bulle idag. Men jag får ut och röra på mig imorgon, förhoppningsvis gör den bullen varken från eller till på vågen.

Vecka 1= -3,6kg
Vecka 2= -1,8kg

Total viktnedgång= -5,4kg
Kvar att gå ner= 7,6kg

Usch, känns som man har en bra bit kvar :-p
Men det ska gå. Vi satsar på minus 2 kg denna veckan. Det ska gå!
Vill gå ner så pass att jag inte känner någon stress att gå ner resten och för att jag ska känna så måste jag nog gå ner 5 kg till iaf.
Men nu kör vi på med vecka nr 3!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!