Hektiska dagar!

De senaste dagarna har varit helt galna!!
Tiden går så snabbt från det att man kommer hem från jobb tills det är dags att gå och lägga sig...
Sen ett litet tillägg där är att det är upplärning på jobb (jag fick höra att de har höga förväntningar på mig, no pressure, efter referenser från där jag jobbade innan... ;-)), vilket innebär mycket info, så man blir ganska mos i hjärnan.

Jag har varit ganska duktig på att tidsbestämma blogginlägg. Men blev inget igår så jag ville bara berätta vad som försiggår ;-)

I förrgår fick jag ett sms att DHL hade ett paket till mig. Vad kan det vara tänkte jag, jag har inte beställt något(!!!). Men som en snilleblixt igår när jag gick och la mig, så kom jag och tänka på vagnen jag beställde!
WOW!!! Vilken snabb leverans!

Igår väntade vi oss att lekstugan som vi köpt till barnen skulle komma. Men vår leverantör ville visst inte igår, så vi (och Diza såklart) väntar febrilt...
Pappa och Ola satte stenar och förberedde igår iaf!

Imorgon är det afterwork! Det ska bli skoj som sjutton :-)

Tjingeling!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!