Barnvagnsdjungel!

Vi har länge letat efter en sittvagn (hade inte skadat om det fanns liggdel till, men sittvagnen var viktigast) och mitt krav har varit 3 hjul, med svängbart framhjul. Helst ska den gå att köra med i skogen också eftersom vi ibland tar våra turer till skogen...

Syrran har en Phil och Ted som är helt ljuvlig. Underbar att köra och liten och smidig, men dock med två sittplatser (om man nu skulle behöva det) och dessutom finns det liggdel som man kan köpa till! Nackdelen är dock att den är väldigt dyr!!
Jag känner att det är för mycket pengar att lägga ut på en vagn när Novalie nästan är ett år och antagligen i huvudsak kommer att använda sittdelen och kanske inte åka vagn så länge till.
Diza slutade åka vagn tidigt, antagligen för att vi bor på landet och använder inte vagnen så mycket...

När vi var på Tosselilla i somras så visade min kusin mig deras sittvagn. De har en Baby Jogger City Mini. Den var enkel att fälla ihop, var inte heller särskilt stor i hopfällt läge. Även den var lätt att köra!

Så såg jag på allt för föräldrars hemsida att de, i deras webshop, säljer ut Baby Jogger City Mini för 2995 kr. Dock bara i svart;
Vagn BabyJogger City Mini Singel - Svart/Svart
Klicka på bilden för att komma dit!

Men jag vill ju ha den i grön/grå för att... ja, grönt är skönt helt enkelt ;-)

Så jag började leta runt på nätet, för jag ville inte förhasta mig och visst hittade jag den till sist!!

Den grön/gråa för endast 2989kr :-D

Baby-jogger-city-mini-svart
I annasbabyshop.se (klicka på bilden för att komma dit)!
Jag är SUPER nöjd!! Visst var den fin? Hoppas nu att den gröna färgen är lika fin i verkligheten :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Varsågod! :D

Skönt att höra! :D Det är bra med mig med :)



Barnvagnar med tre hjul tycker jag är de bästa! Vi hade både en sådan och "en vanlig", efter egen erfarenhet så är de bekvämast och roligast att åka i. (De tycker även mina små systrar och kusiner). Vi hade en jätte cool i 80-tals neon färger ^^

Den gröna var riktigt snygg, älskar grönt!



Tack så mycket! :D

2011-08-27 @ 13:37:40
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!