Viktnedgången

Förra veckan när jag vägde mig hade jag gått ner sammanlagt; 6,9 kg

Vecka 1; -3,6
Vecka 2; -1,8
Vecka 3; -1,5

Totalt; -6,9kg
Kvar att gå ner; 6,1kg

MEN, jag åt i fredags när vi skulle på Ladies Night, sen hade jag väldigt svårt för att starta om. Så det blev inte omstart förrän igår. Så nu ska jag försöka mig på en vecka till. Hoppas på det bästa...
Jag vet att jag hade gått upp 2 kg nu under uppehållet, så nu har jag genast 8 kg att gå ner igen. 

Problemet är att jag måste gå ner så mycket som möjligt innan jag ger upp eftersom man går upp ca 2-3 kg när man börjar äta igen, det är allt vatten man samlar på sig.
Så nu ska jag gå och väga mig, för att försöka motivera mig...

Tjingeling!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!