Vågen...

...var inte snäll imorse!!! ½ kg upp, faaaaaannn!!! Jaja, ursäkta att jag svor jag var tvungen, kunde inte göra det imorse för Diza och Ola sov, och kan inte göra det nu för jag är på jobb.
Jag är i allafall inte över strecket, peppar peppar... Nu måste jag bruka allvar. Jag glömde stegräknaren imorse oxå så jag har inte kunnat mäta stegen idag, men däremot vet jag att jag gick 10 minuter kortare idag.
Alltså, detta är inte bra. Måste vända denna negativa trend! Skärpning!
Gjorde i allafall lite situps och armhävningar igår kväll, ni vet sådana "flickarmhävningar" (jag är ju faktiskt flicka) med knäna i golvet. Jag gjorde DET i allafall! :-) Jag gjorde såna som tar på tricepsen, ja just det ja, gäddhänget ska väck hahaha!!!
Nu låter allt VÄLDIGT negativt, men det är det inte, jag har ju faktiskt redan gått ner 10 kg *wohoo* på denna kuren ska bara hitta den rätta motivationen igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!