Oh what a day!!

Denna dagen har varit helt galen!
Efter jobb körde jag hem till en väntande familj!
Precis när jag kommit hem kom leveransen vi väntat på, den ska jag berätta mer om imorgon och visa bilder på ;-)

Sen var det kvällsmat.
Sen iväg till Willys för att handla. Jag ska stå för frukosten imorgon på jobb, så jag skulle handla till den. Det blev knappt något handlat till oss själva eftersom vi fick skynda oss hem då Novalie gjort "kod brun" i blöjan och vi, fantastiska föräldrar som vi är, hade ju givetvis lyckats köra ifrån skötväskan...

Hem igen, göra kidsen färdiga för sängen.
Sen bar det av till gymmet för min del. Klockan 22 satte jag mig i soffan för första gången denna dag. Då var det dags att betala räkningar... :-(
Nu kallar sängen på mig eftersom jag ska vara på jobb tidigare imorgon *suck*

Jag kommer vara rent slut imorgonkväll. Jaja, det får man ta ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jennie Damevska

Jag är 23 år. Milian min son är 8 månader : ) Vad brukar ni göra? Är du mammaledig något fortfarande? Tips på vad man kan göra i byn? Jag är lätt uttråkad här : )

2011-09-30 @ 09:58:17
URL: http://www.minbebis.com/blogg/jenn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!