Telefonsamtal!

Idag när jag kom hem ringde telefonen. Som vanligt rusar Diza till den, och skriker; "Jag svarar!!!"
Jag ser på hennes kropsspråk och ansiktsuttryck att det inte är någon hon brukar prata med :-)
Hon ser nästan lite generad ut.

Jag frågar henne vem det är. Då berättar hon att det är en pojke från skolan, en av pojkarna som åker buss med henne, som går i tvåan.
De har bytat telefonnummer innan och nu ringde han för att fråga om de kunde leka på fritids imorgon!
Egentligen ska inte hon gå på fritids imorgon, men nu ville hon det. Så det får hon väl göra ;-)

Jag fick aldrig klarhet i om han hade frågat chans på henne, men jag vet att hon tycker att han är väldigt söt!
Så himla gulligt!
Men lite tidigt för att fråga chansen kan jag tycka. Men det är ju så oskyldigt! Och så gulligt! <3

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

naw så sött! =)

2011-10-05 @ 19:14:39
Postat av: Sandra

Naw gulle då! Vilma har redan haft pojkvän :) o blivit dumpad :(

2011-10-05 @ 19:30:26
Postat av: Jag MEL-Blogg

:-)

2011-10-05 @ 20:51:59
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!