Jag vet inte...

Denna bloggen kommer kanske inte att uppdateras så ofta längre.
Jag ska försöka starta upp en ny blogg, på en annan bloggplattform.
Den huvudsakliga orsaken är att Blogg.se inte har en app till android. Hade dem haft det kunde man uppdaterat bloggen oftare. 

Tanken har funnits i mitt huvud ett tag, men har inte egentligen velat stänga ner denna bloggen eftersom jag bloggat här sedan februari 2008. Här är många historier och mycket som hänt i mitt liv de senaste tre åren. Det krävs mycket tid och arbete att flytta över så mycket info på en annan blogg.
Vet inte om allt kommer att flyttas över, men jag vill heller inte ta bort allt.

Jag funderar fortfarande mycket och ett beslut kommer att komma.
Men jag gör ett försök att starta upp en ny, fungerar inte det kommer jag tillbaka. Det kommer dock att komma ett inlägg då och då, för att uppdatera er om vad som händer.
Vem vet, kanske blogg.se sitter och ruvar på en app även till android just nu, då blir det ju mycket lättare.

Kika gärna in ändå, för uppdateringar och ett och annat inlägg!

Tjingeling! 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Flytta över till minbebis och hör med Stina där, ska vara rätt enkelt att flytta över allt har jag hört!!

Postat av: Linda

Det borde vara på gång till adroid. Kom ju till iPhone alldeles nyligen. Hojta till med ny bloggadress om du byter. *kram*

2011-10-13 @ 16:29:56
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Sandra flytta över den till minbebis :) din blogg är jättekul att läsa å den passar ju asbra på minbebis :)



Tack för svaret om barnmat. Mixa ni Novalies mat? Colin verkar också gilla kryddor haha det ska vara mycket smak på maten annars är det äckligt. Kan förstå han, jag tycker burkmaten smakar mest vatten.



Puss å kram på er!

2011-10-13 @ 21:19:22
Postat av: Sara C

Haha glömde skriva namn å hela alltet men du fatta nog att de var jag :)

Postat av: Johanna

Hej



Säg till om du behöver hjälp med att bygga den nya bloggen eller uppdatera den gamla! Kram

2011-10-19 @ 11:23:53
URL: http://lillafamiljenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!