ELF

Eyes Lips Face- ELF Cosmetics.
Grundades i New York 2004 och har blivit en stor succe i USA, eftersom de säljer bra kvalitée till låga priser.
Deras produkter har INTE blivit testade på djur och innehåller inga animalistiska ingredienser!

Jag har beställt några produkter av dem som jag hade tänkt testa. När jag sen testat dem så tänkte jag att jag kunde berätta för er vad jag tyckte om dem!
Anledningen till att jag ville testa var för att jag läste en annan tjejs blogg som var överlag nöjd med deras produkter, hon berättade dessutom att de har otroligt låga priser och när jag läste där hade dem dessutom fri frakt! Toppen tyckte jag! 
Eftersom mina älskade Make Up Store- produkter började ta slut, så varför inte testa?

 
Alla dessa produkterna fick jag för 200 kr!
Det är ju mindre än vad EN produkt på Make Up Store kostar!

I dessa produkterna ingår concealer, primer, två olika sorters eye-liner, ögonskugga och läppglans!

Ska bli spännande att se hur bra dem verkligen är!

Tjingeling!

PS! Detta inlägget har jag försökt skriva sedan jag slutade jobba... ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, har du också hittat ELF?! Jag fick mina grejer i måndags. Kan nog vara helt okej grejer med tanke på priset! =)

2011-10-13 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!