Dagens Novalie

Så här söt är Novalie idag!!

 
Tunikan är inköpt på GeKås (tro det eller ej!!) och jeanstightsen kommer från Lindex.

Novalie som legat sjuk de senaste dagarna har nu frisknat till. Igår stod hon i ett par sekunder utan att hålla i sig!! Min superduktiga lilla tjej som vill så mycket men är för lat/bekväm för att börja röra sig på riktigt... ;-)

Dessvärre ligger nu flickornas pappa sjuk, så idag är han hemma från jobbet. Så jag får förbereda inför midsommar, som ska hållas hemma hos oss i år, själv just nu...

Jag har letat upp lite lekar, jag ska skriva ner danser runt midsommarstången i år (för varje år tar det helt stopp när vi ska dansa...), sen är det snapshäfte (men det går ganska snabbt). De stora tunga posterna är städning och röja upp därute!!
Sen ska jag handla mat men det tar vi senare i veckan! Busy busy, men så brukar det ju va ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!