Utmanad

Jag har blivit utmanad av Lotta!

Man ska skriva 8 saker om sig själv och sen skicka vidare till 8 andra.

* Jag är en nattuggla, kan sitta vaken hur länge som helst. But when morning comes...
* Jag har 2 underbara barn!
* Jag är fortfarande inte säker på vad jag vill bli när jag blir stor, inköpare, mäklare eller något åt ekonomi hållet.
* Min dröm är att flytta utomlands, åtminstone i ett par år.
* Jag har aldrig kört go-cart!
* Jag älskar godisnappar!
* Min familj skänker mig många skratt (särskilt Diza med hennes kommentarer och uttalanden) :-)
* Jag är en slarvmaja, men hittar ändå i röran ;-).

Jag utmanar alla som läser och har en blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!