1 månad gammal!

Idag blir lillstrumpan en hel månad gammal. Tiden går så otroligt fort just nu!
Idag fick jag det första leendet riktat mot mig, ett riktigt. Inta bara när hon drömmer eller när musklerna övar, utan ett riktigt. Mitt lilla hjärta är så söt och när hon ler så mjuknar man till en degig klump ;-)

Dessa bilderna tog jag häromdagen.



Här fångade jag nästan ett leende ;-)




Titta vilken skillnad en månad kan göra, hon har verkligen redan ändrats en del i ansiktet!



Grattis lilla gumman!!

Tjingeling!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw gullungen... såna kläder hade Vilma oxå när hon var liten sååå sött..

2010-09-29 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!