Frånvarande under gårdagen

Igår var jag ganska frånvarande från bloggen, men det var fullt upp.
Efter att Diza blivit lämnad på dagis så körde jag och Novalie mormor till läkaren, det var dags för henne att ta prover. Efter det bar det av till Willys, sen hem till mormor. Väl där skulle jag försöka sätta mig med dopkorten, men det tyckte inte Novalie...
Så tiden gick fort, helt plötsligt var det dags att hämta Diza på dagis!
Sen körde vi hem och matade Novalie och hämtade Ola och körde direkt in till Eldabutiken i Malmö.
Nu har vi bestämt oss för en kamin, men vill inte visa den förrän vi beställt den ;-)

När vi kom hem var det dags för mat och efter det skulle jag städa. Men det tyckte inte Novalie, som höll sig vaken ända till KVART I TIO!!!
Så idag har jag fullt upp, barnmorskan kl 9.30 och sen är det städning för hela slanten, för idag ska min kompis H och hennes T komma på besök. De har ju inte träffat Novalie än!
Ska bli så skoj att träffa dem, det var så längesen!

Hoppas jag hinner skriva mer idag! Ska försöka!

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!