Ultraljud

Idag var jag på Ultraljud för min vänstra njure som jag har en cysta i. Den såg väl ut som den gjorde sist, inga förändringar.
Däremot så upptäcktes det att jag har "en vandrande högernjure"!!!
Vad fan är det??
Jag måste ha sett ut som ett frågetecken när han sa det! Men tydligen har den vandrat upp och satt i närheten av gallblåsan (???) för det var däruppe han gjorde ultraljudet på högersidan. Det var också så vi upptäckte att jag har gallsten... Inte konstigt jag får ont när jag ätit...

Vad är det här nu då?! Vem har en vandrande njure?! Det har jag aldrig hört talas om bara...
Han sa att det är sälsynt att de brukar se kanske en patient på en månad med det. Men idag hade han haft två patienter med det?!?!

Jaja, skönt att inte cystan vuxit denna gången iaf.

Imorgon är det fredag!! Tjoohoo!! Ska strax gå och lägga mig så den bästa dagen på hela veckan kan få börja ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vandrande njure? Låter konstigt.=) Gallsten? Kommer de att göra något åt den? Ta hand om dig! Kram

2010-03-04 @ 22:32:49
Postat av: Jag

Nä, det tror jag inte. Om jag få¨r jätteont ska jag åka in och få smärtstillande.

2010-03-05 @ 09:08:40
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!