Här ska det vara en rubrik...

Idag är det äntligen lördag! När det äntligen är lördag, efter en vecka fylld med solsken och värme (igår var det t.o.m. värmerekord i mars månad i Lund på 200 år) när man bara kunnat sitta på kontoret och längta till helg, för då kan man äntligen vara ute och njuta och kanske hålla på i trädgården, vad händer då???
Jo, då regnar lördagen bort...
Får hoppas på en söndag med fint väder istället. Men jag är inte bitter för jag har tagit ledigt onsdag- torsdag så någon dag under påsken ska det väl vara fint väder...

Idag skulle vi åka och storhandla, men med tanke på att det regnar plaskdammar och att det var löning i tordags så väljer vi bort det. För alla har säkert samma tanke som oss...

Jag bestämde mig för att baka cupcakes istället, så när Ola kommer tillbaka med de saknade ingredienserna ska här bakas. Sen blir det nog en tur till mamma och pappa innan pappa ska vila (han har jobbat inatt och är på väg hem nu).

Om resultatet blir bra kan ni kanske få se det sen ;-)

Tjingeling!  

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

tack så mycket! åh, jag minns inte riktigt. kanske topshop? men sådana kilklackar finns ju egentligen överallt nu! =)

2010-03-27 @ 12:39:47
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: paulina♥

söt blogg du har :)

2010-03-27 @ 13:18:04
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mm, cupcakes! ^^



Titta gärna in på min blogg, om du har tid! :-)

Kram!

2010-03-27 @ 13:36:23
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!