Smyckesparty

Idag, efter jobb, var syrran och jag på smyckesparty. Dag och Natt heter företaget och det unika med deras smycken är att det är billigt, trendigt och man kan kombinera själv.
Man köper kedjorna för sig och sen köper man till hängen, så kombinationerna är otaliga och man kan få det som passar en själv bäst.

Det slutade med ett halsband och ett hänge till mig + ett armband. Diza fick ett halsband och ett hänge till ;-)
Ska visa bilder när det kommer.
Men halsbandet är en kedja i hjärtformat, hänget kan ni se på bilden nedan.
Diza fick ett tyghalsband med ett handmålat hänge till.


Så här ser hänget ut som jag köpte till mig själv...


Denna ringen var jag också väldigt sugen på att köpa, ångrar lite n att jag inte gjorde det. Nästa gång...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!