Kalaset idag

Jag kom faktiskt hem i tid idag från jobb! Ola hade varit jätteduktig och städat undan det mesta och förberett maten och gjort efterrätten!
Diza hade råkat försäga sig på dagis när Ola hämtade henne, hon råkade berätta vad det var pappa skulle få i present ;-)
När Ola sa; Men det skulle du ju inte säga...
Så sa hon: Men det sa jag inte pappaaaa... Genast ångerfull. Lilla snäckan. Det är inte lätt att hålla hemligheter alltid ;-)
Han fick våra presenter direkt när jag kom hem.

 
Den randiga pikén är från Diza och resten är från hela familjen. + en närmare bild på det urläckra jeansen ;-)

Först kom mina föräldrar och de hade med sig den presenten jag och Diza (och bebisen ;-)) var med på. Vi la ihop allihopa (jag, mina föräldrar och mina syskon) för att kunna köpa något han verkligen ville ha ;-)
En gräsklippare!

Det har varit så fint väder att vi kunde sitta ute i trädgården. Det blåste men de gör det alltid på denna dagen. Men det var ganska skönt ändå, vinden avtog senare på kvällen.
Vi grillade och åt potatissallad. Istället för tårta hade Ola bakat en speciell kladdkaka, som bara han kan. Extra krämig och god ;-)


Bild ovanifrån, kladdkaka med grädde, hallon och riven vit choklad. Riktig sockerbomb, men mmm, så god ;-)

En riktig lyckad och mysig kväll! 

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Din man är duktig på att baka han. Den där specialkakan såg underbart god ut. =)

2010-06-03 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!