Helgen i korthet

Fredag: Kom hem från jobb, satte oss i soffan en stund, körde en kort sväng till mina föräldrar när vi kom hem så gick jag upp med Diza i hennes säng och tittade på Lilla Sjöjungfrun, därsomnade jag och sov HELA natten. Snacka om att hon har en skönsäng!

Lördag: Kusinen ringde och skulle komma och hälsa på, eftersom jag redan bestämt med syrran att sticka till IKEA så hängde kusinen med dit istället. Efter IKEA blev det OBS! Sen några ärenden till, en snabb sväng til mor och far sen hem. Diza sov hos syrran. Ola och jag tittade på "Stardust" som jag tyckte var en riktigt härlig film medmagi och sagor!

Söndag: Kalas hos brorsan då hans tös fyllde hela sju år! Sen bar det av hemåt för städning och tvättning...
Nu slappar jag på sofflocket och ska alldeles strax gå till min säng som kallar på mig.

Imorgon ser vi fram emot en helt orörd vecka! Ska bli skoj att gå upp tidigt... ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!