Förlängning!!!

Yes, fick reda på idag att jag för förlängt till efter sommaren!!! Jippiiiiii!!!!!!!!!!

Så skönt att inte behöva gå arbetslös! Särskilt i dessa tider med få eller inga jobb på arbetsmarknaden. Min plan är att så småningom få jobb som inköpare och chansen är ju större att man får jobb som inköpare genom folk som känner en eller när man fått in en fot någonstans. Så min största chans är ju att bli inköpare på företaget jag befinner mig på nu. Det är ju trots allt ett av de största på sin marknad :-D

Var även fräck nog att be om högre lön. Men eftersom det ser ut som det gör rent ekonomiskt så blir det nog ingen direkt löneförhandling, utan en liten höjning bara.
Men bättre med min sottiga lön än ingen alls!
Är hur som helst jäkligt nöjd just nu :-D

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS!!! Vad kul att du fick fortsatt! Kram

2010-01-08 @ 19:57:39
Postat av: annika

grattis vad roligt för dig! kram

2010-01-08 @ 21:59:12
Postat av: Linda

Superkul ju! Grattis! kram

2010-01-08 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!