Dag 23- det här får mig att må bättre

Givetvis står mina barn som nr 1 på denna listan, utan tvekan! Mina barn och hela min familj.
Har jag en dålig dag, eller är sjuk, ledsen eller nere så kommer min Diza och kramar mig och klappar mig på kinden. Eller så myser vi i soffan. Novalie tittar alltid på en med ett stort härligt leende som är så smittsamt <3

Något annat som får mig att må bra är musik! Jag kan bara slappna av om jag hör musik som jag gillar. Jag kan drömma mig bort, dagdrömmare som jag är.

Fotografering får mig att må bra. Man kan bevara ett ögonblick, stanna upp tiden, ta tillvara på ett minne. Uttrycka sin kreativitet. Skapa något unikt.

När vi färdigställer något som vi hållt på med länge i huset. När en liten bit av renoveringen är färdig, när man ser framsteg!

Komplimanger!

Att bli överraskad!

Goda nyheter!

Att bli trevligt bemött i affären eller av en främling!

Leenden!

Finns säkert massor av annat, men kommer inte på mer nu.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!