Lunginflammation?

Imorgonbitti ska jag ringa vår doktor. Nu har Diza gått med feber i en hel vecka. Trodde att det var på väg att försvinna men den har hållt i sig. Efter att jag skrev om det sist så ökade febern til nästan 40 grader när alvedonen slutade verka. Sen gick den ner och nu ligger hon på runt 38,5 grader utan medicin.
Däremellan är hon iskall och fryser hela tiden.
Idag klagade hon över ont i sidan och nu innan hon gick och la sig lagade hon över ont i bröstet.
Hon somnar tidigt på kvällen en stund för att sen orka en stund till. Det märks på alla sätt och vis att hon är sjuk, fast hon ändå är "pigg" på någon konstig vänster...
Hon somnade en stund vid halv sju- sju, sen vaknade hon och nu halv nio- kvart i nio (lite senare än vanligt men vi e ju lediga ;-)) ville hon gå upp i sin säng och lägga sig. 
Hon har fortfarande sin fruktansvärda hosta. Den är rosslig och bubblig. Den gör mig orolig, den och att hon har ont i bröstet.

Märks väl inte att man är en orolig mamma?
Men hon har varit sjk så länge nu att det är oroväckande. Undrar om de kan vara lunginflammation? Någon som vet? Symptom? Vad kan det mer vara?
Känns bättre att kolla upp det oavsett.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Ja det bästa e ju o kolla upp det! dom säger ju att har man feber mer än 3 dagar så ska man gå o kolla! Jag brukar dock vänta men en hel vecka verkar otroligt mycket!

2010-08-19 @ 23:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!