Skostallet

Efter att jag bloggat i förmiddags blev det istället att jag gick och ringde vårt försäkringsbolag. Skulle ha tagit tag i de för länge sedan men det blir bara inte när man jobbar. Nu har vi iaf bilarna och huset samlade hos ett försäkringsbolag, så det är skönt att ha rett ut det. Förvånansvät nog slapp jag köer, både när jag ringde det nya föräskringsbolaget OCH det gamla!
Sen gjorde Diza och jag oss iordning för då kom syrran, mormor och Tino och hämtade oss. Först körde vi till Skivlagret, syrran köpte The Arks senaste oh Timotejs. Jag skulle ha en gamma Skunk Anansie skiva, men tyligen är de svåra att få tag på, så det blir till att söka på nätet. Mormor köpte datorspel till barnen och Barbie och de 3 musketörerna-filmen till Diza ;-)

Sen tog vi en vända till Babyringen. Köpte dock inget därinne. Sen blev det en sväng till nyöppnade Skostallet i Staffanstorp. Där blev det inget till mig, fast jag hittade skor jag ville ha. Men Diza hittade ett par sandaler som hon fastnade för direkt, sen blev det ett par "foppaskkor" också (som snälla mormor köpte). Dem är ju ett nödvändigt ont nu när det snart är sommar ;-)


Det första Diza såg, fast först ville hon ha vita...


De "obligatoriska" sommardojjorna ;-) Köpte även märken (vad de nu heter...) som man sätter i hålen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!