JÄ#LA MORGON!

Usch jag är på riktigt dåligt humör. Hela morgonen har bara varit fel. Känner att jag skulle inte stigit upp överhuvudtaget idag!!!

Det började med att vi försov oss. Vilket resulterade i att både Diza och jag var 20 minuter sena till dagis resp. jobb. Delvis sen för att jag letade efter papperna som Ola ska ha med sig när han åker med Diza och får vaccinet idag. De var INTE där jag lagt dem och Ola svor på att han inte flyttat dem, så det måste vara vårt spöke då...

I.O.M att jag försov mig så glömde jag gå ut och starta bilen en stund innan vi skulle köra, så det var bara till att ställa sig och skrapa. Sätter mig i bilen och sätter igång AC:n. Men den strejkade. Ja, det är ju perfekt! Det är ju billigt att fixa en pajad AC, när bilen redan ska in på service!

Kommer (sent) till dagis och ser att Diza har tagit sina jympadojor istället för kängorna. På väg till jobb hamnar jag bakom ALLA söndagsbilister som finns i Skåne. Är inte det underligt? När man har som mest bråttom hamnar man bakom dem som ABSOLUT inte har det ;-)
Detta är absolut inte bra att vara på detta humöret när man kommer till jobb. Måste bli på bättre humör!

Återkommer!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!