Fest

Nu är det lunch. Har haft en fullständigt hektisk dag. Mycket nytt så man är rent mos i huvudet. Kommer nog somna gott i kväll. Men det är bara bra för igår kunde jag fanimej inte somna. Så gissa om jag var trött imorse...?

Diza blev ledsen när jag lämnade henne på dagis idag. Det kändes också jäkligt bra ju...

Har fått jäkligt många nej-tack till festen vi skulle ha. Kul...
Trevligt framförallt. Folk går och gnäller på att de vill gå på fest och vad händer när man försöker ordna en? De tackar nej.
Kommer inte att göra om detta.

Nä, nu ska jag äta. ååh, jag vill gå och se den nya Terminator filmen idag!!! Men Ola jobbar kväll och förmodligen kommer jag ändå inte orka :-I
Får ta det sen, för det hade nog varit gött att se den på bio :-)

Nu skriker min mage efter mat!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!