Jag. Idag.

Idag har jag varit hos frissan, som är en barndomskamrat till mig. Hon är superduktig och hon vet precis hur jag vill ha mitt hår.
Idag har jag bara piffat upp färgen lite och klippt topparna. Vi har så hårt vatten att det sliter väldigt mycket på håret.
Men titta så blankt och fint det blev. Och lent :-)



På jobb idag upptäckte jag en sak som fick mig att skratta rakt ut. Jag var på toa och när jag skulle dra upp brallorna så tyckte jag att jag skymtade golvet, genom brallorna!
Jag tittade igen och mycket riktigt. Där var två halvstora hål i mina favvojeans. Jag tror jag behöver köpa nya kläder...
Jag tackade dessutom min lyckliga stjärna att jag hade min långa oversize kofta på mig!
Det hade nämligen inte varit så där hysteriskt kul att gå och flasha min bara häck för mina arbetskamrater...

 

Haha! Snyggt va?!?! :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!