Början på slutet

Yes, nästa veckan är sista veckan på jobb. Kanske...
Får jag inte det i HBG (vet fortfarande inget om det) så kommer jag tillbaka. Fast bara i en månad.
Men SÅ glad jag hade blivit om jag kunnat få mer här. Trivs så bra och särskilt på denna avdelningen. Lagom långt hemifrån också.
En kan bara drömma...

Men en månad till är ju bättre än inget :-)

Nu tycker jag att det är dags att de hör av sig från Helsingborg. Men jag har ringt och de är fortfarande på semester. De skulle ta tag i det efter semestrarna.
Men sen å andra sidan, så måste jag ge besked till dem där jag jobbar nu, iallafall snart...
Håll tummarna för mig att jag får nåt jobb, please!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!