Lotta, Pippi och Madicken i en...

Så skulle man kunna beskriva vårt lilla monster, som vi så kärleksfullt kallar henne ;-)
Hon är världens busigaste busfrö, samtidigt som hon är världens goaste gullunge...
Igår var hon hos morfar (igen...), när jag hämtade henne så berättade morfar lite vad Diza hade snackat om under dagen. Hon är snusförnuftig.
Diza sa: Du morfar, hemma på vår gata i stan...
Morfar skrattade och frågade: Har ni en gata i stan?
Diza svarade: Nää, jag bara skojade... och flinade.
Till historien hör att hon har Vi På Saltkråkan, julavsnittet. Men det är det enda hon har av den serien, det är från Astrid Lindgrens Jul. Men tydligen gjorde Stina ett intryck på henne. *hihi*

Men åter till vad jag skulle berätta. Hon kom ner från sitt rum med sin kaffekokare i högsta hugg. D: Mamma, jag behöver vatten!
Nä, svarade jag. Det är dags att gå och lägga sig. Vi ska upp tidigt imorron.
Åååhhh!!! Utbrast hon. Sen hörde jag inget från henne, jag var upptagen med något annat. Så hörde jag fullt sprutt på vattnet i köket...
Jag gick ut för att kolla och jo, mycket riktigt där stod hon. Hon hade puttat dit sin stol och hämtade själv vatten. Som kom överallt...


Jaha, där var hon ja...

    
Vatten ÖVERALLT...


Till sist så... Lilla busa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får lära henne att kaffe inte är bra att dricka precis när man ska sova... bättre att dricka det på morgonen. =)

2009-01-07 @ 22:43:09
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: nyqa

Nä va söt! :D

Du verkar också vara intresserad av bloggdesign så därför tänkte jag tipsa dig om http://www.bloggdesign.nu där man både kan diskutera bloggdesign i forumet och läsa om diverse tips i artiklarna och även köpa och sälja bloggdesigner.

Ta gärna en titt där om du inte gjort det redan. :)

2009-01-08 @ 17:34:42
URL: http://www.bloggdesign.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!