Vad jag ska göra idag.

Nu har jag kommit hem från redovisningen i skolan. Det gick ganska bra och ni kan tro att det är skönt att det är över!
Efter lektionen körde jag och handlade tillbehör till tackkorten som jag ska göra plus de saker jag behöver till överraskningen till föräldrarna och några andra...
Det kostade INTE billigt kan jag säga. Men nu är det inhandlat i alla fall!
Så det ska jag pyssla med i eftermiddag. :-)

När jag kom hem hade Ola städat hela huset! Jag blev SÅ glad! Det var rent och luktade gott överallt. Han kan om han vill :-)

Jag berättade ju om det ena jobbet/praktiken jag sökte igår. Jag kollade mailen när jag kom hem och där fanns redan ett svar. Dock bara att personen i fråga vidarebefordrade ansökan till nästa avdelning, men att han tagit sig tid att göra det var toppen tyckte jag. Så på måndag ska jag ringa dem, för jag skrev i ansökan att jag skulle kontakta dem på måndag! 

Tudelu så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!