Alla hjärtans...

Då var det alla hjärtans dag. Vi har aldrig firat det speciellt av någon anledning och det är ju lite synd. Så för några dagar sedan hintade jag lite till Ola att jag har faktiskt aldrig fått något eller blivit överraskad på något sätt, och vi har ju faktiskt varit tillsammans i snart fem år...
 Ola var ju på "konferens" igår och kom inte hem förrän imorse för de åkte färjan till Tyskland. Men när han kom hem så överraskade han både mig och Diza med presenter! Diza fick smink, som hon blev superglad för, vår lilla sessa älskar allt vad smink, parfym, "läpplips", nagellack mm heter.
Själv fick jag en väldigt fin parfym, Donna Karan, som jag älskar!

Tack så mycket honey!

Vill även passa på att önska alla, som läser min blogg, en:
 riktig mysig Alla Hjärtans Dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!