Sur morgon

Jag blev så irriterad imorse. Först försov vi oss, inte så länge, men tillräckligt för att behöva stressa...
Sen VARENDA morgon är det kö in till jobb. För att det är vägarbete överallt!!!
Får alltid pröva nya vägar in till jobb för att se vilken som går snabbast. Men det hjälper förstås inte när man har söndagsbilister framför en som inte ens kan hålla hastigheten... *suck*

Men sen när jag kom till jobb, trots att jag kom senare än jag hade behövt göra, så blev det bättre. Det blev bättre bara av att jag blev bjuden på en bit choklad av en vänlig själ...
Så lite som behövdes *hihi*

Hur tramsig kan man vara egentligen? 

Tjingeling!

PS! Skickar in lite halvtaskiga bilder som Ola skickat lite senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!