Redan utan lur...

När klockan var 8.08 imorse började jag bli nervös. För på radion sa dem att planet skulle lyfta klockan 9. Shit, tänkte jag, är det inte in-checkning två timmar innan???
Jag skickade ett sms till Ola att började bli orolig eftersom de sagt så. Inget svar...
Sen ringde de (på radion) upp Patrik på Mix Megapol Malmö så sa han att planet skulle lyfta kl. 10. Och att den enda de väntade på var en Christian. Så då kunde jag andas ut lite eftersom han inte sa Olas namn.

Vid nio tiden sen så ringde ett nummer jag inte kände igen. Då var det Ola som lånat Patriks telefon för han hade lyckats låsa sin egen!!!
Han hade glömt pin koden (ändå slagit in den tre gånger) så nu behövde han både puk och pin. Så jag ska smsa det till Patriks telefon sen när jag kommit hem. Han är makalös!
När han ringde så berättade han att de satt och tog en öl på Arlanda och alla hade fått Rangers tröjor som alla hade på sig :-)

Innan pratade jag med Dizen och eventuellt ska vi göra pepparkakshus imrgon. Jaaa!!! Skrek hon. Du och jag och pappa, sa hon. Nä, sa jag pappa är inte hemma. När kommer pappa hem? undrade hon.

Så hon har redan börjat fråga efter honom ;-)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!