NEW YORK TIPS PLEASE!!!

Ola åker som sagt till New York på fredag och jag behöver tips till vad jag ska skriva upp på shoppinglistan som han ska få med sig.
Jag har sagt julklappar till barnen, men jag kan inte bara säga så till honom för, ja, han är kille helt enkelt och inte bäst på att shoppa precis...
Jag vet massor jag vill ha, men nu när det är dags att börja skriva så kmmer jag inte på ett skvatt.

Så någon som varit i New York får gärna tipsa om vad som kan vara lönsamt (i jämförelse med vad det kostar här hemma) eller roligt (som inte finns här hemma)!!!

Smycken? Elektronik? Kläder?
Jag vet inte det bara snurrar i skallen på mig...

Jag har önskat att han ska kolla efter Hello Kitty saker till Diza iaf.
Men i övrigt behöver jag hjälp!!!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!