Mallis är död

Vår älskade katt är död.
Hon blev påkörd av en bil. Det gör mig väldigt arg.
Visst vem som helst kan råka ut för det, men utanför vårt hus kör de som idioter rent ut sagt.
De kör alldeles för fort för att hinna se en katt.
De hade inte ens anständigheten att lägga henne vid sidan av vägen utan där låg hon kvar mitt i vägen, med sitt gula halsband...

Syrran hade sett henne. Jag fick väcka Ola så han fick gå ut och begrava henne innan Diza vaknade. Annars hade hon aldrig kommit över det.

Vi har en katt till, men jag kommer sakna Mallis.
RIP min älskade katt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vissa människor borde inte få existera i närheten av djur och andra människor.

kram

2009-08-25 @ 19:51:49
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!