Så här blev det...

Ja då var jag hos frissan och slingade mig. Det blev ingen större förändring denna gången, men de senaste gångerna jag varit hos frissan har jag gjort större förändringar. Men inte denna gången. Näpp, nu räckte det med lite uppfräschning!


Hmm... Inser nu att skiftningarna i slingorna inte syns särskilt på bilderna...


Huuuuhh... Jisses vad blek jag e!!! Får nog leta upp en solarie. Men fräsch i håret kännar jag mig i allafall :-)


Gav mig själv en liten manikyr oxå :-)

Vilken dag jag haft! ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ser alltid bra ut så det känns fel att skriva "vad snygg du blev", men du förstår kanske hur jag menar?! ;)

Det blev jättefint!

2009-04-23 @ 20:30:21
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Jag

Vad gullig du är ;-)

Tack så mycket!

Kram

2009-04-23 @ 23:15:05
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!