Herregud! We did it!

Igår gjorde vi en sak som jag är väldigt nervös och exalterad för på en och samma gång :-)

Jo, det är så att vi BOKADE EN RESA!!!
Can you believe it?!
Vi har aldrig prioriterat det, vi har velat åka, men vi har aldrig prioriterat det. För vi har har alltid prioriterat huset. Men nu kände vi att, jag kommer att bli arbetslös efter examen (troligtvis) så ska vi åka får vi passa på nu innan det blir riktigt tufft. Dessutom har vi inte varit på nån bröllopsresa än och istället för fest eller middag när jag tar examen lägger jag hellre pengar på en resa :-)

Så den 14 augusti åker jag, Diza och Ola till TUNISIEN! Där har jag aldrig varit. Jag är så glad att det blev till ett land jag aldrig varit i! Så det inte blev till typ Grekland, Spanien eller Cypern eller nåt sånt ( visst man hade ju inte tackat nej till det heller) men det är typ de enda ställena jag varit på. Nu blev det ju inte USA, som vi egentligen ville, för det handlar om helt andra pengar...
Nästa gång kanske... :-)

Så här ser det ut;








Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! Jag har varit där en gång för många år sedan. Vi var iofs inte på någon turistort eftersom vi var och hälsade på vänner till Lill och hennes mamma. Fint land och trevliga människor. Kram

2009-04-19 @ 22:31:32
Postat av: ninni

Najs!!!

Jag hade oxå velat..

Passa på och njut!! Skoj för Diza!

2009-04-20 @ 07:37:11
Postat av: annika

vad roligt för er.det är ni väl värda. är lite avis vill oxå åka någonstans.

2009-04-20 @ 19:53:14
URL: http://annkika.blogg.se/
Postat av: Jag

Hihi!

Jag kan knappt fatta det!!! Tack ska ni ha :-)

2009-04-20 @ 21:51:04
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!