Frissan idag!

I eftermiddag ska jag till frissan. ÄNTLIGEN! Behöver piffa upp slingorna och klippa de slitna topparna. Vet inte riktigt vad jag ska ha för slingor idag...
Får nog surfa runt och kolla lite olika. Anledningen till att jag kan göra det nu är för att jag har INGENTING att göra på jobb idag. Igår gick jag vid 14.15 ca för jag hade heller ingenting att göra...

Imorse satte sig Diza på golvet i badrummet och var riktigt upprörd för hon inte ville till dagis idag. Så sa jag att alla jobbade så hon var tvungen. Så sa hon: Jag ska säga till dagis att jag inte vill dit!!!!!
Hon var faktiskt väldigt ledsen. Så ledsen att det skar sig i mammahjärtat, så jag ringde till mormor och morfar (morfar gick av igår)och hon kunde få följa med dem idag. Mormor skulle till sjukhuset och när de släppt henne där så åker DIza och morfaroch besiktigar morfars bil. Gissa om Diza blev lycklig?
Hon kom i säng sent igår eftersom syrran med familj var hos oss och grillade. Vi trodde hon skulle somna direkt men icke sa Nicke. Hon låg säkert i en timme innan hon somnade...

Jag glömde dessutom att väga mig imorse mitt i alla stress, så jag får göra det imorron istället!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det blir bra hos frissan. Har alltid lite fjärilar i magen när jag ska dit =)

2009-04-22 @ 13:16:29
URL: http://lackert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!