Dag 2

Just nu är det frukost här på praktikplatsen. Jag bestämde mig för att hoppa över den eftersom jag tänkte börja mitt nya sunda liv... :-)
En kompis till mig sa att hon skulle gå ner 10 kg nu. Jaha tänkte jag, vad ska då jag gå ner? 20 ?!?!
Hon är nämligen helt normalviktig...
Tänkte jag ska försöka gå ner ett par kilo till valborg iaf. Har jag nu skrivit det här på min blogg så måste jag ju, annars blir det pinsamt... ;-)
Sen den 4:e Maj ska jag (dum som jag är) "springa" vårruset. Så nu kan jag ju ut i skogen och träna lite, så jag inte gör bort mig totalt den 4:e.

Idag lyser inte solen! Lite trist är det. Men igår var det ju superfint väder. Men nu är det ju snart valborg och då är det (nästan) aldrig fint väder...

Nä, back to work!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Fast att hoppa över frukosten är nog det sämsta du kan göra om du vill gå ner i vikt. ;)

2009-04-15 @ 09:40:18
URL: http://badhusgatan.blogg.se/
Postat av: Jyoti

Nänä, jag hopar inte över några måltider. Jag åt hemma innan jag stack till jobb. Jag har gjort alla bantningsmisstag/försök i boken ;-)

2009-04-15 @ 10:23:54
URL: http://mingenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!