Mycket som händer just nu...

OK, nu är det mycket som händer. Fast jag måste säga trots både kvartalsbyte och månadsslut så händer inte mycket på jobb. Därav har jag tid att sitta just nu och skriva detta.
Jag ska i alla fall få ett eget kontor imorgon, det ska bli rätt kul :-)

Hemma händer det dock desto mer!!!
I helgen slutade vårt vatten att fungera, inte jättekul. Men igår ringde min sambo..., förlåt min man (!), mig och sa att vattnet fungerade igen :-)
Igår ringde även vår svåger och sa att han och en han känner skulle åka ut och titta på vår fasad och ge oss ett pris. Nån timme senare ringde han och gav mig ett bra pris och sa att de sätter igång direkt för de kommer inte till på sitt andra jobb!!!!
- Fan va bra!, utbrast jag. Så nu blir vår fasad på boningshuset färdig denna veckan. Woohoo!!!!
Igår ringde de även från möbelaffären och sa att de kommer imorgon. Så imorron kommer soffan. Och imrogon kommer även jag att åka och klippa mig.
It´s all good :-) 
Just nu är livet underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!