Titta vad jag fick!

Idag var min sista dag på praktiken som sagt. Vid elva tiden kallade de ut mig i fikarummet; jag trodde det var för att chefen fyllde år, för på förra praktikplatsen firade de inte det på nåt särskilt sätt. Och det begär man ju inte heller, men det är alltid kul att få uppskattning. 
I alla fall, så ställde sig chefen och höll ett tacktal riktat från hela avdelningen till mig. Jag blev lite generad men det var roligt. Sen presenerade de en jättefin present från de till mig.
Så här ser den ut;



 



En jättefin korg med en massa ostar, lite kex och en fin flaska vin. En riktigt fin ostbricka från Bengtssons ost!
Color me surprised! Jag blev jätteglad!
Sen firade vi såklart chefen oxå! 
Jag fick bra betyg och cheferna sa att jag var väldigt välkommen tillbaka nästa år när vi ska vår sista praktik, om jag ville. Sen berättade de att de kommer ha väldigt stor användning av mitt projektarbete. Jag har sällan kännt mig så uppskattad som jag gjorde idag. De snackade till och med om sommarjobb och med tanke på att det är anställningsstopp på många håll, så tar jag tacksamt emot ett sommarjobb med chans till förlängning *hihi*
Så det var inte utan lite sorg som jag sa hejdå till mina arbetskamrater idag, men troligtvis kommer vi att ses igen nästa år!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var väl skönt att höra?! Var lussebullarna likagoda som de såg ut?

2008-11-28 @ 22:26:54
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Jag

Godare! ;-)

2008-11-28 @ 23:31:59
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: ninni

Jag kan bara hålla med!! Till mitt jobb kom idag en söt liten docka och levererade GOODA lussebullar från OLAS bageri??? Döm om min förvåning!! TACK !!

Alltid kul med uppskattning syrran!!!

2008-11-30 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!