En oväntad Mors dag

Igår var det mors dag. Min 2½ åriga dotter firade mig helt på egen hand, utan hjälp från sin far. Min sambo är fanimej för sorglig, inte ett uns tid hade han lagt ner på mors dag till mig. Men lilla tjej hade gjort ett paket till mig helt på egen hand. Hon hade gjort ett halsband till mig och slagit in det, med hjälp av dagisfröken, som jag fick igår.
Stolt är hon oxå, varje gång vi kommer nånstans och hon ser halbandet så berättar hon att hon gjort det till mig.
Men så glad som jag VERKLIGEN är för halsbandet, så är det jag ska berätta nu ändå den bästa presenten jag kunnat få.
Jag låg och slappade på soffan på förmiddagen och Diza kröp upp till mig. Från ingenstans sa hon bara: Mamma, jag älskar dig. Sen la hon sig ner hos mig. Helt spontant, ingen hade sagt något, hon bara sa det hon kände just då.
Det var underbart. Jag bjuder på en bild på mitt lilla hjärta.
Puss gumman, jag älskar dig med!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja,hon e underbar!!

Våra barn e det bästa vi har!!

Sedan kommer våra män..Haha

2008-05-27 @ 00:30:06
Postat av: Anna HK

Så fin bild på tösen =)

2008-05-28 @ 11:58:20
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon e en fin liten unge =)

2008-08-16 @ 15:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!