Våffeldagen och internetberoende

Det var tydligen våffeldagen idag. Visste jag inte ens, och dagen hade helt gått mig förbi om inte syrran ringt och frågat om Diza ville ha våfflor. Jaja...
Har varit vansinnigt trött idag, så pass så jag haft en migränliknande huvudvärk. Det är drygt. Diza har ögoninflammation och är förkyld, så hon har varit med mormor idag tills hennes pappa kom hem. Så imorron ska Ola va hemma med henne igen. Hon hinner inte gå mer än en vecka eller två innan det är dags för nån ny sjukdom.
När hon och mormor körde förbi syrrans hus idag så hade Diza sagt: "Det är N och J:s hus" Så sa mormor:" Jaa.. Var bor du då?" Diza: Himma... på bredaste skånskan. :-)

Jag har haft väldigt svårt att koncentrera mig idag på jobb. Istället för att ta itu med nån utav de 10 000 saker jag har att göra så har jag surfat, en del iallafall, på internet. Jag har vissa sidor som jag alltid kollar på. Sen kommer jag alltid på nåt annat att kolla upp, så antingen är jag internet beroende eller så har jag så himla mycket att göra att jag skjuter allt på framtiden och gör bara det jag tycker är roligt. Hmmm...

Men allvarligt talat har jag så mycket som ska bli färdigt nu på kort tid att jag känner mig utmattad och bara vill hoppa av allt. Jag vill inte ta tag i det längre. Och detta leder automatiskt till oros tankar om framtiden. Som att jag är rädd att jag är typ den enda som inte får jobb efter utbildningen, jag blir underkänd på projektet, jag kommer inte gå ner i vikt osv osv.
Måste verkligen ta mig ur den här "mörka spiralen"...

Kommentarer
Postat av: N

Man klarar mer än man tror!!!
På med käparandan nu! Det har redan gått ett år,det e nedräkning nu!!
Vikten kommer vi att klara!! Det e jag övertygad om! Det e snart vår,då ljusnar allt!! Heja,heja,heja!!!!

2008-03-25 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!