Fjärde dagen

Idag skulle alltså ketosen sätta in... Men jag åt ikväll, och jag är skit arg på mig själv för det. Inte så mycket mer att säga än att ta nya friska tag imorron.
Hade gått ner ett hekto över natten vilket iofs inte är så mycket men hade jag nu inte ätit idag så hade jag kanske gått ner mer över natten till imorron. Nu ska jag nog vara glad om jag inte gått upp nåt till imorron...*snyft*
Jaja, kan bara vänta och se...
Har dock varit ute och gått idag, imorron ska jag ta med mig stegräknaren för jag måste gått 10 000 steg idag och det är ju bra i all den här deppen.
Fattar inte vad problemet är, ska på fest och allt på lördag och då ville jag ju vara fin. Varför är inte det en sporre? Jag vet, jag lyssnar för mycket på alla som säger: Men testa viktväktarna istället... Jag har testat och innerst inne vet jag att det funkar inte lika bra för mig... Jag vill att jag ska vara färdig i övermorgon, ser jag inte resultat direkt så tappar jag sugen. Därav cambridge. Jaja, ja tittar in igen efter vägning imorron och berättar vad domen blev.

Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Godnatt och sov så sött när du väl ska sova :)

2008-03-05 @ 23:19:48
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!