Vägen till Sälen

Ok, då var vi ÄNTLIGEN framme i Sälen. Det är så skönt att äntligen ha kommit hit. vädret är kallt men underbart snöigt.
Vi körde klockan tre natten till söndagen.

Jag har tagit en del foton under resans gång som jag tänkte dela med mig av;


Stannade till på macken innan vi körde...

 
Bror och mor utanför macken i väntan på avfärd.


Diza rent slut, sekunder efter detta vaknade hon och ville titta på Pippi vilket hon även fick göra tills hon somnade :-)


Stannade och fikade på samma restaurang som vi gjort i alla år vi kört till Sälen.
Alla var jätteglada för att vara med på bild tidigt på morgonen ;-)


Stannade till i Malung... (Syrran och Joanna närmst på bild, bilarna i bakgrunden)


Äntligen Framme!!! En mysig bild på Skilodge, här skulle vi ha bott egentligen men ändrade en vecka innan avfärd för större stugor.

Imorgon kommer fler bilder. Bilder på vårt boende, på Diza med sina små små skidor :-), på oss ute i backen m.fl.
Det är riktigt skönt här uppe, vi behövde verkligen komma iväg allihopa.
Det är lugn och fridfullt här uppe och det verkar inte som om här är jättemycket folk. Det gör ju absolut ingenting :-)
Jag, mormor och Diza var ute utanför stugan idag så Diza fick prova att stå på skidor för första gången i sitt liv. Hon tyckte att det var JÄTTESKOJ!
Det ska bli så roligt att se henne imorgon i backen och det ska bli så skönt att själv slänga sig i backarna.
Svågerns son är också med här uppe, han ska prova åka snowboard så brorsan och jag får lära honom eftersom det bara är vi som åker bräda. Diza är så glad i honom, hon vill vara med honom hela tiden och innan i soffan så satt de bredvid varandra. Så hade Anton sin arm runt Diza, de är för söta. Hon är verkligen som en liten svans på honom hela tiden. Men han är van vid småsyskon.
Nä, nu får jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon.

See Ya.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Ser härligt ut =) Njut som bara den nu! Hälsa familjen, kram!

2008-12-15 @ 08:51:36
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha en riktigt skön semester! Ses vi när ni kommer hem?

Kram

2008-12-15 @ 11:12:04
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack ska ni ha!

Linda: Vi ses i Skåneland!

2008-12-15 @ 14:25:42
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!