Redovisning

Idag var jag snabbt inne i skolan och redovisade. Sen åkte jag hem igen eftersom Ola skulle och jobba och Diza är hemma med ögoninflammation och förkylning.

Redovisningen gick bra. Så bra som det kan gå, nervös som bara den, jag kommer aldrig att vänja mig vid det. Vi har ändå redovisat MYCKET under denna utbildningens gång, så tre månader till ska jag väl klara.
Killen som opponerade på mitt arbete var snäll tyckte jag. Men han sa uppriktigt att där inte fanns någon negativ kritik, men eftersom man MÅSTE säga nåt så sa han att jag kunde lagt till en karta med zon-indelningen för att förstå det bättre. Annars var allt bra.
Så fick jag frågan varför jag valde att ha praktiken där, så förklarade jag det, och sa att de var jättesnälla och glada att ha en där. Så sa vår handledare; Ja, och de var verkligen JÄTTENÖJDA med er (mig och min kompis). Så sa jag; Ja, och de sa at de skulle få användning av mitt projekt så det ar roligt!
(Jag tänkte, äh va fan, inte varje dag man kan skryta ;-))

Jaja, nu är det avklarat i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!