Grabbarnas kläder

Vi ska snart köra och titta på grabbarnas kläder. Allihopa slutar tidigt idag och det är ju bra då är där kanske inte så mycket folk. Hoppas nu vi hittar kläder till dem oxå...
De ringde om syrrans klänning innan, de hade inte den klänningen i rätt färg som hon provade sist, tyvärr, men den gröne hon provade innan den hade de. Vilken tur, puh...
Båda var jättefina på henne, hon klädde verkligen i grönt, den framhävde hennes ögon. Hon och jag är som dag och natt, hon är mörkhårig och lite mörkare hy, medan jag är en blond blekfis. Så den gröna kommer bli döläcker på henne. De andra tärnorna har vars en mörkbrun som de kommer se jättebra ut i oxå. Eftersom de är blonda och ljusa. Min tärna A ville nog egentligen ha en beige urläcker klänning vi hittade, som hon var jättefin i, men jag tyckte det blev för mycket med tre färger. Så hon provade den bruna, och hon var jättefin i den med. A om du läser detta, ni kommer bli urläckra!!! :-)

Kommentarer
Postat av: annika

jag tyckte om den bruna, den är mycket vacker jag är jätte nöjd, jag tycker både klänningarna och färgerna är en jättebra combo. Det kommer att bli super.

2008-04-18 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!