Det blir aldrig som man tänkt sig...

Gud vad smärtfritt det gick med killarnas kläder idag :-). Det  blev inte alls som jag sett det i mitt huvud, med bara svart och vitt. Mannen i butiken som hjälpte oss sa att om Ola skulle ha svart så kunde de andra inte ha beigt eller brunt, för då skulle de överglänsa brudgummen. Så vi fick helt tänka om, men servicen var sååå bra i den butiken att det gick ändå snabbt att hitta nåt annat.
Till nåt helt annat.
Såg bilder på mig själv när jag provade brudklänningen, HERREGUD (!!!), vad mina armar ser ut!!!!!
Det måste vi göra nåt åt, känns inte som om viktnedgången kommer göra särskilt mycket åt det... suck...
Får försöka komma igång med lite träning av armarna helt enkelt. Fast helt enkelt är det ju inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!