Mitt fynd!

Jag skulle berätta om mitt fynd som jag gjorde i en liten butik i vår lilla by :-)
Butiken är nyöppnad och säljer lite kuriosa!
Jag hittade en jättesöt liten servis där som jag absolut måste ha. Det är inte så många delar, bara sex koppar, fat och assietter, en mjölkkanna och en sockerskål.


Söt va?

Jag tycker det är lite charmigt med sådana här serviser med lite äldre stuk. Sen tycker jag att det är lite charmigt med lite olika sorters koppar och glas i samlingen. Lite roligare när inte allt ser exakt likadant ut :-)

Jag är supernöjd!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack, men det är så svårt att komma ifrån detta "tänk om" Men nu gick det ju som tur var bra men ett lite skrapsår bara.



Fint fynd du gjorde =)

2011-09-04 @ 20:00:38
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Knaada

Supergulliga!



Jag håller med, det blir charmigt när man blandar!

2011-09-05 @ 13:50:38
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!