4. Min bästa vän

Jag har några bästa vänner.
Har ni hört uttrycket: "Man kan inte välja sin familj, men man kan välja sina vänner"
Faktum är att jag hade inte ändrat ett dugg, jag kunde inte önskat mig en bättre familj! De är även mina närmsta vänner!

Först och främst, min älskling, min livspartner. Vi delar allt med varandra. Jag kan säga vad som helst till Ola och han kan säga vad som helst till mig.
Jag känner mig trygg och lycklig tillsammans med honom.  Visst kommer vi inte överrens om allt och han säger inte alltid rätt saker (han är ju trots allt kille ;-)) det är det jag har en annan bästa vän till...

...Min syster! Vi är så lika, men ändå så olika. Vi finns där för varandra i vått och torrt.

Jag har även förlorat en bästa vän, mamma. Hon visste allt om mig, hon visste alltid vad hon skulle säga...
Jag är lik henne på många sätt och vis.

Jag har även pappa och min bror! De fyller en viktig plats i mitt hjärta, de finns också alltid där.
Jag var ju alltid pappas flicka när jag var liten ;-)

Världens bästa familj! Familjen betyder allt!

Sen har jag min kompis H! Vi har kännt varandra i ca 4 år nu och sedan dag 1 har vi kommit väldigt bra överrens! Varje dag har vi kommit varandra närmre. Vi har lika värderingar och förstår varandra så bra och vi har ALLTID skoj tillsammans :-)

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!