2. Mitt favoritminne

Mitt favoritminne...
Jag har en del minnen som är favoriter! Till exempel (givetvis);

*När mina flickor föddes! Utan de hade jag inte varit den jag är idag. Jag älskar mina flickor och det finns inte någonting jag inte skulle göra för dem!
Tack vare dem får jag skratta minst en gång om dagen :-)

*Vår bröllopsdag! En underbart fantastisk dag som jag kommer att bära med mig resten av livet!Kan inte beskriva den på något annat sätt än helt enkelt; Underbar!

*Ett minne från min barndom är min 6 årsdag!
Vi hade bott ute på landet på en gård i 2 år och vi var jättemycket ute i stallet, jag och min syster. Det jag ville ha mest i världen var en egen ponny. När jag fyllde 6 år fick jag en minishettis! :-)

*Alla våra semestrar till Sälen! En underbar tid i livet, vi åkte dit varje vinter i 10 år. Många gånger firade vi jul där uppe!

*Många minnen med mamma. De är väldigt viktiga för mig just nu, jag göra vad jag kan för att dela med mig  av dem till mina flickor. För att de inte ska glömma...

Detta var några fina minnen som jag kan dela med mig mer av en annan dag ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!