Gående!

Idag har jag knappt hunnit träffa min lilla Novalie!
När jag kom hem åt vi med en gång, sen var det dags att åka på fotboll med Dizen. När vi kom hem igen hade Novalie redan somnat! :-(

Det första Diza sa när jag kom hem var; "Novalie gick alldeles själv till pappa idag, jättelångt!!!"
Mycket riktigt hade hon gått alldeles själv, hon hade tagit ca 4 steg. Det mesta hon gått innan har varit 3 steg.
Så jag ville ju också se. Då gick hon 6 HELA steg!
Sen när jag ville filma henne, var hon för hungrig så det blev inget av det.
Men imorgon ska det filmas!! :-)

Diza var duktig på fotbollen idag. Jag är imponerad av hela laget! De är så små, men spelar redan passningsspel och allt. Kul också att där är 6 tjejer med! Innan var Diza ensam tjej...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!